Bannery displayowe wchodzące w skład Google Ads to rodzaj reklamy graficznej, która wyświetla się na platformach Gmail, Youtube, Mapy Google a także na kilku milionach witryn internetowych, wchodzących w skład sieci Google Ads.
Dzięki zaawansowanym opcjom dostarczonym przez Google, wydawcy reklam partnerów zewnętrznych mogą umieszczać na swoich stronach bannery na wiele różnych sposobów.
Jedną z najbardziej znanych i cenionych na ten moment są zestawy banerów displayowych, które pozwalają dopasować reklamę przesłaną w ramach kampanii do strony internetowej wydawcy. Dodatkowo w skład tych reklam wchodzą zarówno bannery statyczne jak i animowane.
Materiały do wykonania projektu zestawu banerów: 1. Prześlij swoją propozycję haseł reklamowych lub opis produktu lub reklamowanej usługi. 2. Podaj adres reklamowanej strony lub pod-strony, do której będzie linkował baner. 3. Podaj wymiary banerów lub numer zestawu, który zamawiasz. Opcjonalne:
4. Przygotuj informacje dotyczące reklamowanego przedmiotu. Jeśli projekty banerów mają nawiązywać do gotowych już materiałów reklamowych takich jak folder, plakat, ulotka - dołącz materiał do maila z zamówieniem.
5. Jeśli posiadasz zdjęcia reklamowanego przedmiotu, które mają być użyte do projektu reklamy, dołącz je jako załącznik do maila z zamówieniem.
6. Logo najlepiej przesłać w formacie wektorowym.
7. Zestaw banerów zostanie przygotowany zgodnie ze specyfikacją google dla banerów reklamowych - specyfikacja techniczna google. Jeśli banery będą emitowane nie tylko w google adwords, prześlij specyfikację techniczną portalu emitującego reklamy. Modyfikacja zestawu do emisji na innych portalach może być dodatkowo płatna.
8. Wyślij dane do faktury pro-forma oraz dane kontaktowe.
9. Pracę nad zleceniem dla nowego klienta rozpoczynamy po wpłacie zaliczki.
10. Termin realizacji 5-12 dni roboczych w zależności od wielkości zestawu i ilości wniesionych poprawek. W razie pytań prosimy o kontakt.
Bannery Google są uznawane za bardzo skuteczne, ponieważ reklamodawca może określić, jaki target stron internetowych, na które mają trafić jego reklamy. Dzięki temu reklamy mogą trafiać do serwisów internetowych w danym kraju, bądź do serwisów tematycznych, które powiązane są z naszą reklamą pośrednio lub bezpośrednio. Dzięki temu bannery reklamowe przynoszą korzyści w postaci dużej ilości wejść nowych, zainteresowanych naszymi usługami lub produktami osób.
Nie jest trudno zauważyć dany baner, gdyż z racji kolorystyki, animacji i starannie dobranego formatu jest duża szansa na to, że gro ludzi spojrzy na taką reklamę. Niepodważalnym atutem tego rozwiązania marketingowego jest to, że mamy okazję do adresowania ich do konkretnej grupy docelowej. Tym samym skuteczność kampanii wzrasta. Takiebanery Google są na tyle intuicyjne i łatwe w emisji, że nawet początkujący przedsiebiorca jest w stanie umieścić reklamę banerową w internecie.
Banery Google - czym są w praktyce i gdzie będą wyświetlane?
Reklama Banerowa Google to nic innego jak usługa reklamowa, dzięki której możemy promować naszą stronę internetową, dzięki graficznym reklamom w postaci owych bannerów. Reklama którą możemy zamówić od Google, jest wyświetlana na stronach partnerskich, które są podpięte pod system reklamy Google. My realizujemy nasz budżet na reklamę, natomiast strony będące w systemie zarabiają na kliknięciach w naszą reklamę.
Bannery Google docierają do użytkowników, którzy mogą zainteresować się promowanym przez nas serwisem. Klikając w banner automatycznie przechodzą do strony internetowej, którą postanowiliśmy wprowadzić do systemu reklamowego Google. Dzięki temu możemy pozyskiwać dodatkowy ruch organiczny, bądź nowych klientów bądź.
Warto dodać że Banery Google wyświetlane są przez około 2 miliony witryn które uczestniczą w programie Google Adsense. Nasze bannery Google wyświetlane są także w ponad 350 tysiącach aplikacji mobilnych, które także podłączone są pod ten system.
Utworzenie konta i ustawienie reklamowej kampanii banerowej w google adwords:
ustawienia startowe kampanii - od 99 zł netto
modyfikacja, zmiana ustawień kampanii - od 20 zł netto
Ceny mają charakter informacyjny i nie stanowią wiążącej oferty handlowej.
Ostateczna cena uzależnia jest od stopnia zawansowania projektu i ilości odsłon (banery animowane).